To ting man ikke kan leve uten!





Det er to ting man ikke kan leve uten tror jeg, og det er oppvaskmaskin og støvsuger!
Oppvaskmaskinen ja den er jo nesten ny, ihvertfall føles det slik ut for oss. Men plutselig en dag ville den ikke kjøre mer og sier det er noe med vanninntaket. Teknikerne er busy folk og vi må være uten helt til onsdag neste uke. Iiik, jeg som hater å vaske opp. Så da var jeg kjapt ute med å kjøpe lekre papptallerkner og plastbestikk for å minimere vaskejobben, hi hi! Som dere ser matcher, ikke tilfeldig tallerknene plastduken jeg har kjøpt til utebordet.

Støvsuger kan man heller ikke klare seg uten. Nesten litt trist å si farvel til den gamle Miele støvsugeren. Den fikk jeg i 25-års gave av min kjære. Ikke så veldig romantisk gave den gangen og den dagen var jeg nok ganske skuffet over innholdet i den store spennende esken. De som kjenner meg vet jo at jeg over gjennomsnittet glad for gaver. Men vi var unge i etableringsfasen og det var jo selvfølgelig det mest nyttige vi trengte. Men nå har det blitt til en morsom historie og den gamle Mielen er nå blitt 17 år og har holdt utrolig bra. Hadde det ikke vært for at plast har gått på slangen hadde den nok holdt koken litt til. Men nå skinner den en ny fin grå Miele på stuegulvet klar til å fange alle støvkaninene våre!  

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Skulle så gjerne vært her - My happy place