Lørdagsgodis og maling av gamle dører



Vi sier jo ofte lørdagsgodis. Det er jo svensk ord, men siden jeg er oppvokst med mye svensk barnetv sniker det seg inn noen fine ord her og der. Skålene fra Greengate er nye og kom som velkomstgave på bladet Vakre Hjem og Interiør. Ser jo at det fortsatt er hotte siden med i høstkatalogen til Greengate. he he.

Godisen trengs da jeg skal ta fatt på litt maling av gamle dører. Disse dørene er trolig fra når huset var nytt og er veldig tunge, så vi har pusset på stedet og jeg planlegger og male de på hengslene også. Håper det går fint. Teorien er jo at jeg kan male to sider samme dag og at det da tar kortere tider enn å ha de på en bukk. Derfor sier jeg ja takk til regnvær i helgen. Det gjør det lettere å akseptere innarbeid :). God helg og ta å lag deg en egen godteriskål så blir alle jobber morsommer inne idag.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Skulle så gjerne vært her - My happy place