Nyvaskede gardiner og godstolen



Sitter og ser fornøyd på mine nyvaskede stuegardiner og tenker også litt på alle vinduene som er igjen, men med alt avogpå regnet er det ikke lett å få vasket vinduer. Gardinene kjøpte jeg på IKEA for lenge siden, men er så glade i de fortsatt. En dag blir det kanskje nye gardiner, men ikke før de er utvasket. Godstolen til min bedre halvdel er også med, måtte vise hvordan en skikkelig godstol skal se ut etter flere års flittig bruk. Det viktigste er der, lesebrettet og pc'n.

Kommentarer

Hobbybruket sa…
Ja her er det også mange vinduer som må vaskes. Tror jeg må sette opp en plan og ta noen av gangen, ellers kommer jeg aldrig i gang. Får aldrig tid til å ta alle på en gang. Men så var det dette regnet da.... Ha en deilig helg. Klem

Populære innlegg fra denne bloggen

Skulle så gjerne vært her - My happy place